Ga naar inhoud

Photo Gallery en Magix Music Maker starten niet meer


roelsmaarten

Aanbevolen berichten

Revo Uninstaller wordt juist gebruikt voor programma's die niet op de normale manier te verwijderen zijn of voor programma's die niet geheel verwijderd blijken te zijn. Met Revo Uninstaller worden dan de achtergebleven resten verwijderd.

Dit is de oplossing waar ik op dit moment aan denk, maar je mag natuurlijk best wachten op tips van andere forumleden. Misschien hebben die betere ideeën.

En heb je andere vragen over Revo Uninstaller, stel die dan zeker. Dan zullen mensen die dat programma eerder hebben gebruikt jou er verder mee helpen. Die kunnen je dan ook advies geven over welke van de 4 manieren je gebruikt van Revo. In het artikel van SeniorWeb wordt aangeraden de tweede manier ("Veilig") te gebruiken.

Zelf heb ik het programma nog nooit gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, roelsmaarten zei:

Want op de officiële website staat niet dat het een PROGRAMMA verwijderd. Enkel de achtergelaten bestanden.

Dat klopt.

Revo wordt meestal gebruikt om achtergebleven bestanden op te ruimen maar je kan er ook programma's mee verwijderen waarbij de normale verwijderprocedure niet werkt (zoals dat bij jouw het geval is).

 

Hier heb je de link om de tool te downloaden en een handleiding.

Succes.

 

REVO uninstaller (de download start automatisch)

Handleiding Revo Uninstaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen met succes het programma kunnen verwijderen, herinstalleren en registreren.

Blijft er nog 1 vervelend probleem over: de soundpools (geluiden, effecten) die in het muziekprogramma gebruikt worden zijn bij de tweede installatie verdwenen. Geen idee hoe ik dit moet oplossen. Dat zal ik moeten uitvechten met de support van Magix denk ik. :-) Zij zullen er wel raad mee weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.