Ga naar inhoud

windows 10 op nieuwe hdd


Smedtje

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe interne harde schijf.  Mijn vorige was gecrashed. aangezien ik geen backup of niets heb , heb ik er mij windows 10 home bijgekocht. Nu hoe instaleer ik dit allemaal? Harde schijf aangesloten en windows usb stick ingestoken maar systeem start niet op. er verschijnt; " utility partition notfound ; press any key to boot operation system" wat kan ik doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet opstarten van je Windows setup-USB stick. Dat doet je computer enkel automatisch als je USB als eerste opstartmedium ingesteld is in de BIOS. Standaard is dat zelden zo en het is duidelijk dat dit bij u ook niet het geval is. Als het om een wat oudere computer gaat dan zul je door bij het opstarten op de F8 toets te drukken wel een boot-menu krijgen. Selecteer daar met de pijltjes toetsen je usb-stick en druk op ENTER. De pc start nu van die stick op en de installatie van Windows 10 gaat van start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu wil ik wifi verbinding maken maar dit lukt niet. heb zon netgear usb. als ik instalatie cd van netgear in doe, gebeurd er niets en wordt niks geopend... wat een k*t systeem is me dit zeg windows 10. beschik over geen kabel. modem staat te ver ook trouwens. wat kan ik doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Smedtje zei:

wat een k*t systeem is me dit zeg windows 10.

De fout zit niet bij Windows 10 maar bij de persoon echter het toetsenbord. :D

Je moet de verkenner openen en naar je inhoud van de CD gaan. Voer daar het setupbestand uit. Ben je zeker dat de driver die op de CD staat geschikt is voor Windows 10?

Heb je systeemherstel al ingesteld? Het is zeer belangrijk dat je dat eerst doet. Of heb je een volautomaat Windows 10 gekocht? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Smedtje zei:

na een update ging wifi automatisch aan. 

Dus toch maar niet te snel spreken van...

 

3 uren geleden, Smedtje zei:

wat een k*t systeem is me dit zeg windows 10.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.