Ga naar inhoud

windows 10 op nieuwe hdd


Smedtje

Aanbevolen berichten

Op 8-9-2017 om 19:10, Smedtje zei:

nog een snel vraagje. hoe kan ik fixen dat ik dvds/ cd s kan afspelen? want 10 erkent dit niet

Geladen CD's/DVD's worden om veiligheidsredenen al lang niet meer automatisch geopend (Autorun.exe).

Via de verkenner werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Smedtje zei:

wel dvd films natuurlijk. en ook een instal disc van asus voor grafische kaart

Zo "natuurlijk" is dat voor mij niet, dat moet je toch even begrijpen. Iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren.

 

Voor videobestanden. Als je de extensie van je videobestand aan het passende programma hebt gekoppeld dan hoef je er in de verkenner maar op te dubbelklikken.

Met welk programma bekijk je video's?

 

1 uur terug, Smedtje zei:

en ook een instal disc van asus voor grafische kaart

Installatiebestanden open je door via de verkenner te dubbelklikken op het setup bestand.

Opgelet met installeren van drivers voor je grafische kaart. ben je zeker dat het om de recentste driver gaat? Zo neen, niet doen en bevraag je eerst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2017 om 20:07, droske zei:

Zo "natuurlijk" is dat voor mij niet, dat moet je toch even begrijpen. Iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeuren.

 

Voor videobestanden. Als je de extensie van je videobestand aan het passende programma hebt gekoppeld dan hoef je er in de verkenner maar op te dubbelklikken.

Met welk programma bekijk je video's?

En hoe doe ik dit?? want als ik er een dvd insteek gebeurd er niets, disc begint wel te draaien maar krijg nergens melding

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad je aan VLC Media Player te installeren.

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/vlc-media-player-mediaspeler-video-audio-dvd

 

Een maal deze geïnstalleerd is klik je met de rechter muisknop op je geladen DVD station en kies Automatisch afspelen openen.

Er wordt een lijstje geopend van programma's die in aanmerking komen. Klik daar op DVD-film afspelen VideoLAN VLC media player.

 

Of

 

Klik je met de rechter muisknop op je geladen DVD station en kies VLC Media Player - Afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.