Ga naar inhoud

Opstart probleem Windows


aussie

Aanbevolen berichten

Laptop wil niet meer opstarten. Na ingeven paswoord wordt volgende boodschap weergegeven " Gebruikers profiel kan niet worden geladen "..

Het wachtwoord klopt. Bij terug opstarten heb ik F8 ingedrukt en kom op de veilige modus. Hen verschillende mogelijkheden geprobeerd, maar

normaal opstarten lukt blijkbaar niet. Mijn vrouw haar laptop is een Medion Akoya model s5612. Versie zou Windows 8 zijn.

Wat is de juiste werkwijze voor inloggen via veilige modus? Of speelt hier iets anders.
Alvast bedankt.

IMG_20170922_144601.jpg

IMG_20170922_145142.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké, dan weten we dat ook weer.

ga start-configuratiescherm-apparaatbeheer

selecteer onder de rubriek netwerkadapters de adapter waarmee je verbinding wil maken (wifi of de lanadapter)

rechtsklik erop en kies: installatie ongedaan maken.

sluit alle schermen netjes af, ga startknop-afsluitmenu en kies: opnieuw opstarten.

bij de herstart zal windows de adapter nagelnieuw herinstalleren.

gaat het om wifi dan zal je nadien opnieuw je netwerk moeten opzoeken en de netwerksleutel opnieuw ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw reactie.

Toch geraak ik er niet uit.. in het netwerkcentrum heb ik optie 1 en 2 geprobeerd.
Nog steeds geen zicht op de WiFi verbinding. Functie FN-toets + F8 (openstellen verbinding)

brengt ook geen solaas. Wat doe ik fout? Ander laptop lukt prima....

20170927_143019.jpg

20170927_143026.jpg

aangepast door aussie
Link naar reactie
Delen op andere sites

niet duidelijk is of je de aangegeven procedure om de adapter opnieuw te installeren hebt opgevolgd.

ook niet duidelijk: je voegt twee keer dezelfde afbeelding bij. was een andere afbeelding de bedoeling?

ga eens naar links op het afgebeelde scherm 'adapterinstellingen wijzigen' en maak daarvan een screenshot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb ik uitgevoerd;

""selecteer onder de rubriek netwerkadapters de adapter waarmee je verbinding wil maken (wifi of de lanadapter)

rechtsklik erop en kies: installatie ongedaan maken.

sluit alle schermen netjes af, ga startknop-afsluitmenu en kies: opnieuw opstarten.

bij de herstart zal windows de adapter nagelnieuw herinstalleren.""
Heb de 4 opeenvolgende stappen afgewerkt, na het opstarten nog geen verbinding, bij nazicht bij Netwerkverb geen verbinding.

20170927_222344.jpg

20170927_222450.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.