Ga naar inhoud

WinAutomation


nine

Aanbevolen berichten

ja redelijk veel, elke keer als ik een tutorial maak download ik materiaal maar er komt ook steeds een melding van 360 total security en daar zit dan opera weer bij op...als die melding nog eens verschijnt neem ik er een printscreen van...

 

bedankt voor je advies, ik doe het eraf via configuratiescherm...

 

liefs

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, nine zei:

a redelijk veel, elke keer als ik een tutorial maak download ik materiaal maar er komt ook steeds een melding van 360 total security en daar zit dan opera weer bij op...als die melding nog eens verschijnt neem ik er een printscreen van...

Altijd opletten met downloaden hoor.

Denk dat dit tooltje je zal helpen  Unchecky

Mvg

 

 

 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben alleen op erkende forums en daar kom je sos wel eens een uitdaging tegen van een ander forum maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad, de andere leden ook niet...andere zaken zoals muziek of spelletjes downmoad ik niet want ik heb er geen interesse in en ik ben de enige op de pc... bedankt voor je advies en veel plezier met brugge...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.