Ga naar inhoud

Geen WiFi i


Gast

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, Brenda zei:

Netwerklocatie instellen op privé komt niet in beeld....

Uit eigen ervaring weet ik dat dit wel eens voor komt.

 

We geen het eens over een andere boeg gooien.

1. Klik op de knop Start
2. Kies instellingen ( Tandwieltje)
3. Kies uit het menu: Netwerk en Internet
4. Kies aan de linker zijde uit het menu de optie: Status
5. Kies aan de rechter zijde onderaan: Netwerk opnieuw instellen

Let nu goed op dat je voor een particulier netwerk kiest zodra je moet kiezen tussen particulier en openbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Met kabel:
De pc wordt bijgewerkt nu naar de nieuwste versie van Windows 10 Versie 10586.... (De nieuwste versie is 15063)
Nog 90 minuten gaat de update duren....
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tot vanavond overwegend offline. Nu toch heel even op post.

U ziet duidelijk dat je afgemeld wordt. Hoe is de situatie nadat je terug aangemeld bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steeds hetzelfde komt er: 'U wordt nu afgemeld enz... Ook de printscreen werkte niet met; Opslaan als....

Heb er met de smartfoon een foto van gemaakt. Zie in het vorige bericht de bijlage...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer nog eens verbinding te maken met je Thomson4A1B10 nu je Windows is bijgewerkt naar de recentste versie.

Zodra je onderstaande situatie terug hebt, voer dan mijn instructie van gisteren 14:58 uur nog eens uit. Het heeft geen zin die uit te voeren als er helemaal geen verbinding is.

image.png.bb84c89092b2e51dadea835a8f398458.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker gedaan na de updates, helaas, er blijft maar komen: 'U wordt nu afgemeld.' 

 

Bij configuratie/netwerken ergen op geklikt en kreeg ik deze woorden: 'Er is geen geschikte netwerkadapter gevonden.

Als u een adapter hebt, dient u het stuurprogramma te installeren.'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.