Ga naar inhoud

Geen WiFi i


Gast

Aanbevolen berichten

Het zou me toch verbazen als er iets mis is met het stuurprogramma van je Wireless adapter. Nu goed, laten we het zekere voor het onzekere nemen en doe het volgende:

Ga via een rechter muisklik op Start naar Apparaatbeheer.

Dubbelklik op Netwerkadapters om alle adapters te zien.

Klik met de rechter muisknop op Intel Dual Band Wireless AC3160 en kies Apparaat verwijderen. Bevestig desgevraagd je keuze.

Herstart de computer. De driver zal automatisch opnieuw geïnstalleerd worden. Dat kan een minuutje duren.

 

Controleer ook eens de werking van de Experiabox v10.

Ziehier een handleiding: https://www.gebruikershandleiding.com/KPN-Experiabox-v10/preview-handleiding-697807.html

Neem vooral pagina 21 en verder (tot pag.30) door.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook wat gevonden vandaar dat ik geen hersteldatum aan kon maken... 

Boot (C) deze heb ik kunnen inschakelen nu de andere twee nog maar hoe?

Data (D) 

Recorver (E) 

 

22154196_10155758276449246_8411303754159618220_n.jpg

22196332_10155758310444246_2766348636724984147_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Brenda zei:

Heb ook wat gevonden vandaar dat ik geen hersteldatum aan kon maken... 

Het feit dat systeemherstel uit stond is een gevolg van de grote update die enkele dagen geleden heeft plaats gevonden. Het volstaat dat je systeemherstel hebt ingeschakeld voor de C partitie. Voor partitie D en E is dat niet nodig.

 

Ik heb je probleem voorgelegd aan de collega's. Zij zijn van mening dat er iets mis is met je interne Wi-Fi adapter en dat je best gebruik maakt van je garantie om dat te laten herstellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga gebruik maken van de garantie om het te laten herstellen....

 

Dank je wel voor alle moeite en de tijd die je genomen hebt om het probleem op te willen lossen Droske...

 

Ook je collega's bedankt voor de bevestiging dat de pc terug moet voor reparatie...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volstaat dat je systeemherstel hebt ingeschakeld voor de C partitie. Voor partitie D en E is dat niet nodig.  Blij mee met dit antwoord.... Weer wat geleerd...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel uw wifi tijdelijk uit in netwerkcentrum / adapter instelling wijzigen en daar met de rechtermuisknop op wifi en uitschakelen klikken.

Nu moet je uw pc met netwerkkabel aansluiten op KNP BOX

Klik rechts onderaan op Windows update en kijk daar of je updaten moet doen en zo nodig doen.

Bij iedere herstart van pc na update moet je nog eens kijken of er nieuwe update hebt.

Doet dat zo tot alles binnen is en dan kan je eventueel indien nodig is wifi instellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.