Ga naar inhoud

1200 concepten


ajkappert

Aanbevolen berichten

Mooi zo.

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Heb je ondertussen al een nieuw mailprogramma gekozen om Incredimail te vervangen?

 

 

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gedaan wat je me gevraagd hebt, inderdaad zijn de gebruikte tools nu verwijderd. Is het probleem hiermee opgelost? Ik heb incredimail verwijderd, maar moet ik nu een nieuw mail adres kiezen of kan ik live.nl blijven gebruiken? Een nieuw mail adres is wel weer een heel gedoe. Het gekke is dat het ook regelmatig goed gaat, de geschreven mail is dan meteen weg, zo het hoort en soms komt dat bericht dat er geen internet verbinding is terwijl dat niet klopt. Ik hoor graag nog even van u wat verstandig is om te doen. In elk geval hebt u mij heel plezierig en vooral met heel duidelijke instructies geholpen, daarvoor mijn hartelijke dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ajkappert zei:

Ik heb incredimail verwijderd, maar moet ik nu een nieuw mail adres kiezen of kan ik live.nl blijven gebruiken?

Neen, helemaal niet.

Open (Windows 10) MAIL via Start / programma's onder de letter M en stel daar een account in op basis van je xxxxxxxx@live.nl in.

https://support.office.com/nl-nl/article/E-mail-instellen-in-Mail-voor-Windows-10-7ff79e8b-439b-4b47-8ff9-3f9a33166c60

 

Als account type kies je voor Outlook.com

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is Outlook je account naam. maar die kun je vrij kiezen. Het heeft niets te maken met de instructie die ik je gaf.

 

Is je e-mail account nu ingesteld in MAIL?  Moest je het niet weten, MAIL is de naam het het e-mail programma van Microsoft voor Windows 10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Droske,

 

Betekent dit dat ik verder niets hoef te veranderen in MAIL? Bij Accounts staat OUTLOOK en daaronder in kleinere letters mijn email adres.

Wat ik tot nu toe verstuurd heb is goed gegaan, geen vervelende dingen meer, hopelijk blijft dat zo. Als ik niets meer hoef te veranderen, dan kunnen we dit hoofdstuk toch sluiten?

Nogmaals hartelijk dank voor je perfecte hulp en groet, Aalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.