Ga naar inhoud

alfa10

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe ik e.e.a. moet omschrijven maar het is een moeilijke kwestie denk ik. Ik ben in het bezit van een Medion computer met XP die van mijn overleden dochter was. Er staan hier heel veel gegevens op, zoals foto's, vakantiefilms en andere zaken. Ik heb een poosje geleden getracht om windows 7 te installeren wat niet lukte en toen de computer een poos niet gebruikt. Onlangs weer gestart en tot mijn verbazing ging 7 installeren. Echter kon ik er niets mee, want op geen enkele manier was er een internetverbinding te maken en besloot ik om het maar weer te verwijderen. Ik heb toen de reparatieschijf van de computer er in gedaan en geprobeerd om de zaak te herstellen, wat niet lukte. Sindsdien, als ik de computer start, begint hij te proberen te repareren maar geeft aan dat dit mislukt. Kan verder op geen enkele manier de computer benaderen, ook geen bios, en weet niet wat ik moet doen. Is er een programma te downloaden dat kan helpen? Ik heb een LogiLink AU0006D waarmee ik losse schijven kan benaderen en vraag mij af of dit dan de uiterste manier is om de gegevens veilig te stellen. Is er iemand van jullie die kan helpen?

bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwe installaties op een schijf waar dierbare data staat en geen backup daarvan, da's vragen om problemen.

wat je allereerst moet doen: bouw de schijf uit die xp-computer en hang 'm via die logilink aan een andere pc, en stel je data veilig.

(ik hoop voor je dat er nog wat te vinden is!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.