Ga naar inhoud

Facebook Timeline Cleaner - niet te vinden na installatie


aussie

Aanbevolen berichten

Bij de installatie van Facebook Timeline Cleaner heb ik een probleem.
Met deze tool probeer ik mijn profiel een beetje op te ruimen. Ik volgde deze werkwijze van deze link;
 
https://nl.softonic.com/artikels/hoe-verwijder-ik-mijn-berichten-op-facebook

1. In FireFox werd
"script. Installeer Greasemonkey" geïnstalleerd.
2. Dan herstarten
3. Vervolgens Facebook Timeline Cleaner


Kan na terug opstarten en inloggen geen Clear Timeline vinden.
Wat kan er fout gegaan zijn?

 

 

fb.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je best kiest voor de 4de optie: Delete everything in a selected timeframe.

Waarschijnlijk krijg je dan de mogelijkheid om een tijdspanne van -- tot in te geven en alles wat in die periode geplaatst werd, zal dan verwijderd worden.

 

Probeer het eens maar als je twijfelt, annuleer dan de acties en vraag eerst raad.

Maak een afbeelding van de situatie waar je twijfelt en plaats deze in een volgend bericht.

Beter vooraf iets vragen dan nadien moeten proberen om verwijderde items terug te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Facebook Timeline Cleaner is een leuke tool. Je kan er oude post echt met verwijderen en je profiel uptodate / netjes houden.


Heb nog een probleem met de berichten, die kan je niet (vermoed ik) verwijderen. Na googelen kwam

ik echt niet verder. Liefst zou ik deze willen verwijderen en hoe kan ik instellingen wijz dat ik van de 4

groepen minder of geen berichten meer krijg? Onder instellingen en berichten is me dat niet duidelijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.