Ga naar inhoud

Verschillende kleine problemen met HP laptop


Dries1456

Aanbevolen berichten

Ik was gewoon aan het werken op mijn laptop (HP Elitebook 850 G4) tot ineens mijn USB-muis niet meer reageerde en de USB-stick die instak niet meer werd herkend. Ik startte mijn laptop dus opnieuw op waarna de muis en USB stick wel terug werkten, maar nu heb ik een aantal nieuwe problemen met mijn laptop.

 

Wanneer ik klik op de Windows knop links onderaan het scherm gebeurt er niets, ik krijg het startmenu dus niet geopend. Het startmenu openen door middel van de Windows toets op het toetsenbord werkt ook niet. Ook de andere knoppen links onderaan (de Windows zoekknop en het tabbladen icoontje) werken niet meer. Ook rechtermuisklikken op eender welk icoontje in het linker deel van de taakbalk (dus ook bij geopende programma's) werkt niet...

 

Wanneer ik de ingebouwde mail applicatie van Windows wil openen krijg ik volgende error:

IMG_20171123_154932.thumb.jpg.81bb100e33ece72798f4f636be9bb967.jpg

 

Ik merk ook dat sommige sneltoetsen niet meer werken, bv. de printscreentoets en de ALT+TAB combinatie.

Normaal krijg ik ook een icoontje op het scherm te zien als ik het volume wijzig of helemaal stil zet, ook dit verschijnt niet meer.

Tussen de verborgen systeempictogrammen zie ik ook maar 4 icoontjes staan terwijl er hier normaal minstens 10 staan:

IMG_20171123_154950.thumb.jpg.065a74f98e08cad95e30ec2300c2b234.jpg

 

(foto's zijn met de smartphone genomen aangezien de printscreentoets niet meer werkt)

 

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

aangepast door Dries1456
Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit de pc hard af door de aan/uitknop ingedrukt te houden tot alles dood is.

zet 'm weer aan.

als dan het probleem nog niet verholpen is, opnieuw hard uitzetten

na aanzetten op het vergrendelscherm op afsluiten klikken met de shift-toets ingedrukt.

je krijgt dan een optie om de pc op te starten in veilige modus of systeemherstel.

begin met systeemherstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.