Ga naar inhoud

verborgen cellen in gedeelde map worden na opslaan zichtbaar bij andere gebruiker


xavery29

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Voor mijn werk heb ik een bestand gemaakt wat gedeeld wordt door meerdere gebruikers. In dit bestand zitten ook verborgen kolommen en rijen. Als ik bestand deel en opsla zijn alle verborgen delen ook daadwerkelijk verborgen. Als echter een gedeelde gebruiker het bestand opent krijgt hij de verborgen gegevens wel te zien.

Via google gezocht naar een bepaalde instelling maar moet eerlijk bekennen dat ik er weinig tot niks over terug kan vinden.

Weet iemand hier wat over? We werken met excel 2010. Ik heb geen voorbeeld bestand bijgevoegd want ik schat in dat dit niet veel meerwaarde heeft.

Alvast bedankt voor de te nemen moeite en zie graag oplossingen tegemoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bucky,

 

Je hebt gelijk. Excuses hiervoor. Ik heb de vraag afgelopen week op een ander forum gezet( helpmij.nl) en omdat ik daar geen enkele reactie op heb ontvangen en ik na weer heel lang zoeken geen oplossing kan vinden voor mijn probleem heb ik het vandaag neergelegd op dit forum en op computeridee.nl. Dit alles in de hoop op een oplossing.

 

Ik realiseerde mij niet dat dit fijn zou zijn om dit expliciet er bij te vermelden

Link naar reactie
Delen op andere sites

In onze forumregels staat het volgende:

Op 6/7/2006 om 00:00, karel zei:

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen

Je hebt deze vraag ook gesteld op Computeridee en Helpmij.

Op Computeridee heb je reeds een reactie gehad en daarom stel ik voor dat je daar verder gaat.

Het topic hier wordt niet gesloten maar er zal waarschijnlijk niemand meer reageren totdat jij laat weten dat het is opgelost ofwel dat het elders niet tot een oplossing is gekomen en dat je hier verder wil gaan.

 

PS: Misschien ook helpmij verwittigen dat je het probleem op meerdere forums hebt geplaatst en hen ook laten weten dat je voorlopig verder gaat met computeridee.

aangepast door kweezie wabbit
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.