Ga naar inhoud

Open Office


Sandy53

Aanbevolen berichten

Dank je wel.  Ik heb die Office bekeken en dat lijkt interessant.  Er zit ook Outlook in blijkbaar.  Kan je in Outlook ook mappen bij maken toch ?  Dat kan je in Eudora en die indeling is gemakkelijk om de mail terug te vinden?

Is Thunderbird dan wel veilig?  Als ik die Office koop dan kan ik Outlook mail gebruiken misschien?

 

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sandy53 zei:

Dank je wel.  Ik heb die Office bekeken en dat lijkt interessant.  Er zit ook Outlook in blijkbaar.  Kan je in Outlook ook mappen bij maken toch ?  Dat kan je in Eudora en die indeling is gemakkelijk om de mail terug te vinden?

Is Thunderbird dan wel veilig?  Als ik die Office koop dan kan ik Outlook mail gebruiken misschien?

 

dank u

Thunderbird is zeker en veilig programma die word nog steeds ondersteunt.

Outlook zou je zeker als E-mail programma kunnen gaan gebruiken lees het volgende maar door: http://gratiscursus.be/Outlook_2016/index.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het lijkt alsof er twee zaken door/naast elkaar lopen.

Aan de ene kant spreekt de TS over Open Office (waar Libre Office prima geadviseerd wordt) en het topic staat dan ook in de juiste sectie,

maar net zo gemakkelijk wordt Outlook gekocht, zonder aan te geven waar plots die stap door gemaakt wordt?

 

Licht eens toe? Dit lijkt verwarrend.

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, route99 zei:

Het lijkt alsof er twee zaken door/naast elkaar lopen.

Aan de ene kant spreekt de TS over Open Office (waar Libre Office prima geadviseerd wordt) en het topic staat dan ook in de juiste sectie,

maar net zo gemakkelijk wordt Outlook gekocht, zonder aan te geven waar plots die stap door gemaakt wordt?

 

Licht eens toe? Dit lijkt verwarrend.

Vaak word om financiële redenen uitgeweken naar gratis software, hier naar een Office product.
Om dan deze vraag zo goed mogelijk te gaan beantwoorden geven we meerdere mogelijk heden en omdat we tegenwoordig een betaald product voor een scherpen prijs kunnen aanbieden plaats ik het erbij. Vele TS denken nog dat Office (van Microsoft) heel duur is en dan er niet voor  kiezen of zelfs nog erger een illegale versie nemen. En er word wel  dergelijk aangegeven waarom: Tegenwoordig kunnen we via een site Office van Windows voor een leuke prijs aanbieden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, een stuk duidelijker. 
Wat me wel bevreemd, waarom is dan niet meteen die link weergegeven om dat voordelige Office pakket te bekomen?
Ben relatief nieuw, kan dus zijn dat  ik hem nog niet ontdekt heb.

Een zoekactie leverde iig nog niets op. Ben gewoon nieuwsgierig wat het behelst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, route99 zei:

Ok, een stuk duidelijker. 
Wat me wel bevreemd, waarom is dan niet meteen die link weergegeven om dat voordelige Office pakket te bekomen?
Ben relatief nieuw, kan dus zijn dat  ik hem nog niet ontdekt heb.

Een zoekactie leverde iig nog niets op. Ben gewoon nieuwsgierig wat het behelst.

De link staat er wel bij, kijk maar in het bericht, mijn antwoord was;

Tegenwoordig kunnen we via een site Office van Windows voor een leuke prijs aanbieden:

https://www.pc-helpforum.be/topic/68250-office-speciale-aanbieding-voor-leden/?tab=comments#comment-537127

In dit onderwerp word alles duidelijk uitgelegd met een link naar de site waar we een kortings- afspraak mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.