Ga naar inhoud

porblemen na updates Windows 10


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, weeral een probleem na recente updates Windows 10, laptop wilde niet meer opstarten, na veel gesukkel eindelijk gelukt, maar nu nog steeds problemen met allerhande instelling IE11.

Ik wil nu, misschien volgens veen onterecht, die automatische updates van Windows volledig stop zetten. Via configuratiescherm/systeembeheer/services/windows updates lukt dit tijdelijk !

De volgende keer na opstarten is dit weer naar de beginwaarden hersteld en krijg ik weer die F.... updates, wie weet raad om deze definitief uit te schakelen?

 

Laptop Samsung van windows naar 8.1 naar 10

 

alvast bedankt, mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk je nog met IE11 terwijl er een zeer goede Edge bestaat?

Edge is veel verandert sinds de vele update.

Wil je een andere browser kies dan firefox of Chrome.

 

Welke probleem heb je met IE11 ?

Het is wel zo dat tegenwoordig heel veel webpagina nog steeds niet aan de nieuwe norm zijn aangepast.

 

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

 

Na een tijdje zou je wel terug moeten aanzetten want je kan niet zonder update doen voor de veiligheid.

net start wuauserv

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de info, maar ik wil AF van die windows 10 updates, had al vroeger problemen, een tijd goed gegaan en nu plots opnieuw, kan zelfs 1 van de laatste updates niet verwijderen, betreft een update van 15/12/17, KB4049065...

 

Dus alles het kan, een werkwijze om deze updates volledig uit te schakelen, mvg,  Alain

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.