Ga naar inhoud

Draadlloos printen


Hh

Aanbevolen berichten

Ik had miln printer draadloos verbonden via mijn WiFi netwerk van telenet. Ik had een aparte router die de naam Mexico city had en via dit WiFi netwerk was de printer draadloos verbonden . Omdat wij problemen hadden met onze telefoon kwam een technieker langs van telenet en hij stelde voor om een versterker te gaan halen en de oude WiFi modem met de naam Mexico city te verwijderen .De technieker heeft toen de naam van de WiFi modem van telenet met dat lange paswoorden vervangen door NewYork en de volgende dag is mijn man een versterker van telenet gaan helen . Wij kunnen nu met onze smartphone en laptop op het WiFi netwerk NewYork maar onze printer werkt niet meer. Hoe moet ik dit oplossen. Als ik op een laptop waarop nog geen printer was geinstalkeer en ik wil die printer draadloos installeren krijg ik 3 accesspoints Ssid NewYork te zien een let WPA en de andere let wpa2 beveiliging . Ook een op poort 6 en de andere op poort 11 Als ik dan Wim verbinden geeft hij aan dat er al een ssid met die naam bestaat raar ik weet niet hor ik dit moet oplossen, Moet ik eerst het probleem op de vaste computer oplossen om nadien de installatie op de laptops te kunnen doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.