Ga naar inhoud

Windows 7 opnieuw instaleren


motordokter

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, clarkie zei:

Je hebt dus je computer terug naar fabrieksinstelllingen gezet juist voor je hier jouw vraag gesteld hebt. is handig als je dat direct in je eerste bericht vermeld zou hebben.

En met fabrieksinstellingen bedoel je naar de dag dat je de laptop hebt afgehaald bij de computerwinkel na het plaatsen van een nieuwe harde schijf en de installatie van Windows 10?

 

Heb je intussen terug internet op die laptop?

 

30 minuten geleden, motordokter zei:

nee, ik heb hem 5/6 dagen geleden terug gezet, nieuwe harde schijf zit er nu al 5 maanden erin. Het liefst zou ik hem willen terug zetten naar Windows 7 op die nieuwe harde schijf.

 

Jouw antwoord is neen? Je hebt op vrijdag 22/12 het topic geopend. je hebt de laptop terug naar fabrieksinstellingen gezet een 5/6 dagen geleden. Dan is dat toch er voor dacht ik?

 

Het antwoord hoe je Windows 7 erop zet is geplaatst door route99 in vorig bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2017 om 16:10, stegisoft zei:

Windows 10 is in principe sneller dan Windows 7

Je moet teruggaan naar de winkel want dat klopt niet.

Let op: bij herstelling heb je 6 maanden garantie op herstellingswerken.

 

Misschien had hij een trage harddisk geplaatst.

Kan je op deze pagina (klik) doe zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.

 

 

 

Op 25-12-2017 om 13:35, route99 zei:

Installeer Windows 7 eerst zonder sleutel, werkt dat?

Dat is nl om te kijken of het installeren of de key het probleem is.

Je hebt een maand de tijd om alsnog te registreren.

Ik heb het gisteren nog bij mijn eigne laptop zo gedaan. Kreeg eerst een foutmelding en ben gewoon doorgegaan zonder key invullen, terwijl ik zeker was dat de key juist was.

Kan wel zijn dat er bij MS de Win7 registratie niet zo soepel meer loopt ivm gebrek aan onderhoud en ze liever inzetten op vooral Win10, kwestie van kostenbeheersing...

PS: de key staat meestal op een sticker op de laptop, bij jou ook (soms in de accuruimte, bij mij het geval)

 

En is jouw Win 7 iso wel OK?

Anders download een verse met de tool die ik hier neergezet heb. 

Zelf heb ik ook de iso daarvan gebruikt.

 

Er werden je reeds enkele tips aangereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.