Ga naar inhoud

Windows 7 opnieuw instaleren


motordokter

Aanbevolen berichten

heb nieuwe interne harde schijf moeten laten instaleren. Winkel heeft windows 10 erop gezet ( 4 maanden geleden ). Mijn laptop werkt daar nu zeer traag mee. Zou graag Windows 7 weer erop zetten. Via Microsoft, maar na ingeven van key, krijg ik error melding. Niks lukt om Windows 7 e r terug op te zetten. Wat nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 10 is in principe sneller dan Windows 7

Je moet teruggaan naar de winkel want dat klopt niet.

Let op: bij herstelling heb je 6 maanden garantie op herstellingswerken.

 

Misschien had hij een trage harddisk geplaatst.

Kan je op deze pagina (klik) doe zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, motordokter zei:

heb nieuwe interne harde schijf moeten laten instaleren. Winkel heeft windows 10 erop gezet ( 4 maanden geleden ). 

 

Voer vorig bericht uit maar vermeld ook eens in je volgend bericht of het probleem 4 maanden geleden ook gestart is samen met de installatie van de nieuwe harde schijf en Windows of recent.

Indien recent zijn er nog een aantal mogelijkheden waardoor de laptop traag werkt zoals Malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptop is maar nadien trager geworden Heb ondertussen alles verwijderd en terug naar fabrieksinstelling gezet ( die nieuwe harde schijf Windows  )is al een beetje vlugger, maar nog altijd traag Heb ondertussen ook al geen internet verbinding meer ????? op mijn nieuwe laptop wel en heb dezelfde instellingen gedaan op de oude voor internet verbinding Heb dat programmatje op usb gezet en op oude laptop geïnstalleerd , maar kan publiceer snapshop niet aanklikken als ik op bestand klik

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, motordokter zei:

Heb ondertussen alles verwijderd en terug naar fabrieksinstelling gezet ( die nieuwe harde schijf Windows  )

 

Wat bedoel je met ondertussen? Gisteren, Vandaag of.......?

 

Correcte en zoveel mogelijk info geven maken het voor tipgevers allemaal een stuk gemakkelijker en men komt sneller tot een eventuele oplossing.

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus je computer terug naar fabrieksinstelllingen gezet juist voor je hier jouw vraag gesteld hebt. is handig als je dat direct in je eerste bericht vermeld zou hebben.

En met fabrieksinstellingen bedoel je naar de dag dat je de laptop hebt afgehaald bij de computerwinkel na het plaatsen van een nieuwe harde schijf en de installatie van Windows 10?

 

Heb je intussen terug internet op die laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installeer Windows 7 eerst zonder sleutel, werkt dat?

Dat is nl om te kijken of het installeren of de key het probleem is.

Je hebt een maand de tijd om alsnog te registreren.

Ik heb het gisteren nog bij mijn eigne laptop zo gedaan. Kreeg eerst een foutmelding en ben gewoon doorgegaan zonder key invullen, terwijl ik zeker was dat de key juist was.

Kan wel zijn dat er bij MS de Win7 registratie niet zo soepel meer loopt ivm gebrek aan onderhoud en ze liever inzetten op vooral Win10, kwestie van kostenbeheersing...

PS: de key staat meestal op een sticker op de laptop, bij jou ook (soms in de accuruimte, bij mij het geval)

 

En is jouw Win 7 iso wel OK?

Anders download een verse met de tool die ik hier neergezet heb. 

Zelf heb ik ook de iso daarvan gebruikt.

 

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.