Ga naar inhoud

Playstation network werkt niet


CRoelofs

Aanbevolen berichten

Hallo PC forum,

 

Ik heb zojuist een playstation 4 gekregen voor kerstmis, en kom er nadat ik hem helemaal heb ingesteld achter dat ik niet op PSN (playstation network) kan. Al via 3 verschillende WiFi adressen geprobeert en via de kabel, ik heb wel gewoon internet op de ps4 alleen connect die niet naar PSN.

 

Na een hele hoop googlen en uitproberen zou het kunnen liggen aan het NAT type dat ik heb. dit was 3 en heb ik vervolgens verandert naar 2 door uPNP uit te zetten. dit heeft echter niks geholpen, nu vroeg ik me af waar het dan aan zou kunnen liggen? misschien een aantal poorten die niet open staat en dat mijn router dit blokkeert?

 

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen, al mijn vrienden hebben hier gek genoeg nooit problemen mee gehad.

 

Groetjes Cyriel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina om netwerk in te stellen

 

Bij Telenet vul je daar in als je een vaste IP adres wilt geven.

Ip adres 192.168.0.40

subnetmasker 255.255.255.0

Standaardgateaway: 192.168.0.1

DNS 192.168.0.1

 

Wanneer je Scarlet of Proximus hebt dan moet je rode 0 vervangen door 1

 

Opgelet: indien uw PS4 achter een tweede router verbonden is dan moet de tweede router instelling juist zijn.

Daar moet DCHP uitgeschakeld zijn.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.