Ga naar inhoud

Laptop abnormaal traag bij opstarten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, ElvisFannetjeh zei:

Die backup maken kan wel wat tijd in beslag nemen, maar ik doe het asap.

 

En zijn die beschadigde sectoren van de harde schijf dan de oorzaak van het probleem?

Gaat het dan opgelost zijn?

Het is jou pc en zijn jou bestanden dus dat risico ligt bij jou met hoe snel je een back-up maakt.

Waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken alle dingen wat niet goed is aan je pc kunnen één groot probleem maken.

Om een goede werking te hebben moet alles kloppen, en of dit je probleem gaat oplossen durf ik niet te zeggen.

Het zou zelfs kunnen dat dit ook niet helpt en dat je dan een nieuwe HD nodig heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, abbs zei:

Het is jou pc en zijn jou bestanden dus dat risico ligt bij jou met hoe snel je een back-up maakt.

Waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken alle dingen wat niet goed is aan je pc kunnen één groot probleem maken.

Om een goede werking te hebben moet alles kloppen, en of dit je probleem gaat oplossen durf ik niet te zeggen.

Het zou zelfs kunnen dat dit ook niet helpt en dat je dan een nieuwe HD nodig heb.

Een backup ga ik zeker maken. Het neemt gewoon wat tijd in beslag.

 

En als die nieuwe schijf ook niet helpt. Aan wat kan het nog liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ElvisFannetjeh zei:

Zou het misschien helpen om AdwCleaner te gebruiken?

 

Ik vond ook dit op dit forum: Delfix by Xplode

Moet ik dit ook eens gebruiken?

Ik kan je nog 100 tools laten uitvoeren als je dat leuk vind, ik heb je al op malware laten controleren.

De problemen komen ook door het illegaal gebruik wat je zelf doet (ik weet zeker dat daarvan alles nog niet weg is).

We hebben gezien dat er wat aan je systeem mankeert en ik heb gevraagd om dit uit te voeren:


Typ in het zwarte venster CHKDSK C: /F /R en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor! Ik probeer gewoon wat mee te denken om het probleem op te lossen en te begrijpen (bij te leren). Vooraleer drastischere zaken te doen als een schijf vervangen wat dan misschien ook niet helpt.

En Delfix by Xplode is ontworpen voor het verwijderen van de gebruikte tools en logbestanden tijdens desinfectie.

Ik dacht dat dit misschien nodig zou zijn omdat ik eerder al zulke tools gebruikte.

Mijn excuses moest dit verkeerd overgekomen zijn.

 

Ik zal uitvoeren wat je gevraagd heb van zodra ik een backup heb gemaakt en ik er de tijd voor heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry hoor! Ik probeer gewoon wat mee te denken om het probleem op te lossen en te begrijpen (bij te leren). Vooraleer drastischere zaken te doen als een schijf vervangen wat dan misschien ook niet helpt.'


Vragen staat ook 100% het is jou pc maar we zijn/waren bezig om je Windows te laten reparen dus waarom ineens dan een malware verwijdertool.
De drastische zaken zijn er (nog) niet maar je zag dat Crystal DiskInfo aangaf dat de schijf al problemen heeft.
Ook gaf sfc /scannow fouten aan dus je Windows is niet meer 100%.
Dat probeer ik door  CHKDSK C: /F /R te laten repareren dus eerst dat uitvoeren voor we verder kunnen kijken.

 


En Delfix by Xplode is ontworpen voor het verwijderen van de gebruikte tools en logbestanden tijdens desinfectie.
Ik dacht dat dit misschien nodig zou zijn omdat ik eerder al zulke tools gebruikte.


Dit laten we pas doen als we klaar zijn stel, je voor dat je nog één van deze tools nodig heb.

 



Ik zal uitvoeren wat je gevraagd heb van zodra ik een backup heb gemaakt en ik er de tijd voor heb.

Ik zeg dit liever voordat dit je niet meer lukt backupen is zeer belangrijk.

 

 

Dus in het kort we gaan nu eerst kijken of we je Windows kunnen repareren (nadat je heb geback-upt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een grondige backup gemaakt.

 

De scan is begonnen rond 12uur deze middag en staat al bijna 5uur lang op 11%

Is dat normaal dat het zo lang op 11% blijft staan? Volgens wat ik las op internet kon dat wel. Is het gewoon een bug dat het percentage niet veranderd, maar duurt de scan wel voort en kan het tot 32uur duren voordat de scan gedaan is, maar duurt het echt zó lang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.