Ga naar inhoud

Laptop abnormaal traag bij opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Merk je verbetering?

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Verbetering is zacht uitgedrukt. In minder dan een minuut was hij opgestart.

In minder dan 2 minuten stond Excel al open (hetgeen ik open om te testen of de laptop een programma opstart, want soms start internet traag op).

Internet startte ook meteen op zonder even te blijven hangen op (reageert niet).

Voor zover ik mij herinner is het geleden van als ik hem kocht dat hij zo snel opstartte.

 

Voor mij is dit nu eigenlijk (meer dan) opgelost. Waarvoor ontzettend veel dank.

Moet ik die ZHPCleaner dan nog eens gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Nee hoor als alles zo goed is laten we het erbij (alleen nog Delfix ;) )

 

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Alles is niet meer te repareren en dit zijn teken van slijtage wat in de jaren ontstaat. Daarom is het ook raadzaam om regel matig- en back-up te maken (ook al lijkt alles 100%).

Maar hier is nog wel me te werken hoor alles is onderheven aan slijtage.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ontzettend goed nieuws.

Nu had ik al deels van mijn bestanden alleen op een sd kaartje staan dat steeds in mijn PC zit.

Ik denk dat ik dat nu met alles zal doen en dan moet ik mij geen/minder zorgen meer maken over een backup.

Ik heb het tooltje gebruikt en alles is weg.

Nogmaals hartelijk dank voor de hulp, uitleg en begeleiding!

 

Prettige feesten en een schitterend 2018 gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laptop is nog steeds zeer snel, maar er is me net iets opgevallen dat al van zaterdag (dag nadat ik chkdsk heb gedaan) al zo is.

Als ik op mijn SD kaart een bestand bijzet of een bestand delete dan doet hij gewoon zoals zou moeten (bestand verschijnt of verdwijnt).

Maar als de PC dan herstart is (uit sluimerstand, afsluiten of slaapstand, dan zijn die bewerkingen (verwijderen of toevoegen) ongedaan gemaakt.

Omdat ik alles op mijn SD kaart ging bewaren in de toekomst had ik een mapje 20171230 aangemaakt en daar de bestanden van die dag ingezet.

Deze map is dus leeg nu en heb dit ondertussen al een paar keer getest.

 

Ook van de SD kaart heb ik een backup gemaakt, dus als formateren zou helpen, zou ik dat wel willen doen.

 

Indien het nodig is om hier een nieuw topic voor aan te maken, ook geen probleem, maar het zou kunnen dat die chkdsk er iets mee te maken heeft natuurlijk, vandaar dat ik het in dit topic zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.