Ga naar inhoud

Laptop abnormaal traag bij opstarten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goh, het is 64GB groot en omdat ik toch vanaf nu alles extern zou opslaan (mijn externe schijven van +1TB dienen als backup), was ik al half van plan om een nieuw SD kaartje van 128GB te kopen. Dus nu moet dat maar.

Ik heb ook nog een USB van 64GB, maar ik heb schrik dat die eens gaat afbreken als die in mijn laptop zit. Ik vind dat zo'n gevoelig iets als je er per ongeluk tegenkomt.

Ik heb net een mini USB van 128GB van Sandisk (toch bekend en goed denk ik) gevonden bij Coolblue voor slecht 4 euro meer dan een (micro) SD kaartje van 128GB.

Ideaal voor wat ik zoek dus. Tis geen SD kaart en toch veilig en minder fragile voor in mijn laptop.

 

Jammer van mijn huidige SD kaartje, maar ik kan de bestanden die erop staan nog steeds op mijn laptop zetten. Dus ideaal om te houden als back-up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ElvisFannetjeh zei:

Zou het helpen als ik CHKDSK G: /F /R zou doen? Die SD kaart is de G: schijf.

Ik heb er toch backup van en die is 60GB groot dus zal (hopelijk) geen 6 uur duren.

Je had het kaartje toch ook al geformatteerd?

En als dat niet heeft geholpen is het einde kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, abbs zei:

Je had het kaartje toch ook al geformatteerd?

En als dat niet heeft geholpen is het einde kaartje.

19 uren geleden, ElvisFannetjeh zei:

Ondertussen weet ik ook dat formateren niet werkt.

Ik heb geprobeerd om het te formateren, maar ik krijg de melding dat dit niet lukte.

 

 

Nu heb ik het net nog eens geprobeerd en zag dat de optie snelformateren aanstond. Ik heb dit eens afgezet en nu lijkt hij wel te willen formateren.

Hopelijk dus nu meer succes.

En als het niet helpt, dan ga ik op zoek naar een alternatief.

Een (micro)SD kaartje is misschien niet echt geschikt als externe geheugen dat continue gebruikt wordt. Misschien beter een mini USB Stick.

Ik wil het namelijk in mijn laptop laten zitten en met een USB Stick gaat dit moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.