Ga naar inhoud

Opmaak bij bepaalde percentage van de cel inhoud


FdeB70

Aanbevolen berichten

Beste kenners,

 

In cel A1 staat een getal, bijvoorbeeld 90.

 

De getallen in de cellen A2, A3 en A4 moeten Rood kleuren als ze lager of hoger zijn als 4 procent van het getal in cel 1A 

 

Ik heb het geprobeerd met Voorwaardelijke opmaak maar ging helemaal niet goed. Mij kennis is nihil. 

 

Dank voor je hulp in deze :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik geen moderator, van mij mag alles.

Maar

1 geef gewoon aan dat je je vraag nog ergens anders hebt gepost.

2

Ik ben al meer dan 8 jaar helper op helpmij.nl en ik steek niet graag mijn tijd in iets die misschien al op een ander forum is opgelost.

3

uittreksel uit de forumregels van pc-helpforum.

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

4

Op helpmij.nl hebben ze er minder problemen mee maar het is nog zo netjes om het daar ook te vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.