Ga naar inhoud

gmail geeft foutmelding


Aanbevolen berichten

Beste,

ik denk niet dat het aan windows live mail ligt, want mijn telenet-adres werkt hier goed in, evenals mijn skynet-adres (dat na omschakeling naar telenet nog steeds actief blijkt. Ik vermoed dat het bij gmail zelf is, alle drie mijn adressen hier geven dezelfde foutmelding zoals in mijn eerste bericht. Is er anders iemand die ervaring heeft met gmail?

mvg

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Baert Patric zei:

Is er anders iemand die ervaring heeft met gmail?

GMail gebruik ik wel maar niet in combinatie met Live Mail en waarschijnlijk zit daar de crux.

 

Controleer eens of de instellingen van je Gmail nog correct staan.

https://support.google.com/mail/answer/7126229?visit_id=1-636511731795879074-346405621&hl=nl&rd=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

mijn probleem is opgelost. De fout is idd gelegen bij windows live mail denk ik.

Ik heb mijn account verwijderd in deze email client en erna terug geplaatst in accounts, nieuw account toevoegen. Zelfde e-mail adres en waachtwoord invullen, voltooien en klaar is kees. Misschien is dit een hulp voor andere leden.

De oorzaak van die foutmeldingen stel ik wel in vraag, een oplossing is er dus wel.

Zeker bedankt voor de hulp.

mvg

 

Patric 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.