Ga naar inhoud

Aantal mb gebruik met laptop


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik was eens in een vakantiepark, waar gratis Wifi was voor een beperkt aantal MB (250). Ik gebruikte mijn laptop, en het was opvallend snel opgebruikt. Toen zette ik mijn mobiel op tethering, en ook daar waren mijn 1.000 mb snel opgebruikt. ik belde met Proximus en die beweerden dat ik veel meer MB gebruik als ik met mijn laptop van de thetering van mijn mobiel gebruik maakte, dan wanneer ik datzelfde werk deed op mijn mobiel. O.A. het scherm zou meer mb gebruiken. Is dat werkelijk zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er een grote update geweest... Tethering wordt ook als wifi erkend en dan gaan veel systemen updates uitvoeren..

Als je met een laptop via tethering verbonden bent moet je daar mee uitkijken...

Ik heb al meer van zulke klachten gehoord, kopen de mensen op een camping een 1TB tegoed en dan is ie er zo doorheen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.