Ga naar inhoud

Multimedia desktop.


lukvdl

Aanbevolen berichten

Hallo,
 
Wat zou, volgens U, de beste samenstelling (onderdelen) zijn voor een thuis-desktop (internet, mail, multimedia - geen games) die de nodige snelheid, betrouwbaarheid en toekomstgerichtheid biedt.
 
Met dank bij voorbaat voor uw antwoord.
Vriendelijke groeten.
aangepast door lukvdl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dank voor uw antwoord.

 

Graag een idee van prijs voor een desktop voor dageljks werk en multimedia (geen games !), bijvoorbeeld een systeem met :
- processor : Intel Core i5 (6e generatie ?)
- grafische kaart : Intel HD Graphics (630 ?)
- RAM : 8 GB DDR 3 of 4 (Crucial Standard DDR4 DIMM-2133 ?)
- voeding : 450 W
- harde schijven : standaard SSD : 250 GB Samsung 850 EVO of 275 GB Crucial MX 300 plus HDD min. 250 GB SATA3 7200 rpm
- connectiviteit : HDMI - DVI - VGA - LAN
- USB 2.0 en 3.0
- Wifi
- Bluetooth
- DVD/CD speler
- draadloos toetenbord
- 1920 x 1080p full-HD LED monitor van +/- 22 inch.

Geen software !

Dank bij voorbaat voor uw antwoord.
Vriendelijke groeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de i5 een 2500 of nog beter een 2500K type is: 200-250 euro

1920 x 1080p full-HD LED monitor van +/- 22 inch. sterk afhankelijk vd kwaliteit: low budget 2e hands ca 30 euro, een top model mss nog 60-75 euro? 

Alles bij elkaar max ca 300 euro

 

Op een toestsenbord waar iemand 4-5 jaar opgetypt heeft: heeft geen waarde, ik koop liever vaak in de aanbieding voor ca 25 euro een nieuwe Logitech met muis erbij. Met draad vaak (bij Action) voor ca 14 euro samen in een pakket (Logitech! MK serie pas nog een gekocht voor iemand)

 

Ik had mijn i5 2500 systeem met een multi card reader, nieuwe kast, nieuwe voeding/videokaart en nieuwe keyboard/muis, met 256 GB Crucial SSD en 2 TB 7200 rpm HD en 2x 16 GB USB stick met installatie en recovery stick compleet voorbereid, incl legale Win10 Home 64 bits zonder monitor verkocht voor 295 euro.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.