Ga naar inhoud

Windows doet apart.


Gast lemby

Aanbevolen berichten

@ivt: 0x00000001 (1)

file : 0x00000003 (3)

ftp : 0x00000003 (3)

http: 0x00000003 (3)

https: 0x00000003 (3)

shell: 0x00000000 (0)

Dat staat er ^^

zijn die dingen slecht ofzo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neen, dat is prima. Dan zijn we er nu door.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

That's it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape ik wil je bedanken voor alles..Maar nog steeds is men pc het zelfde als voor heen..

Ik kan er zo boos om worde wanneer ik nooit iets gefixt krijg :(

Ik kan nog steeds geen achtergrond houde, Hij start nog steeds niet automatisch men internet op snap er niks...Als ik optie Snelstarten op werkbalk doe..Gaat ie bij elke restart weer weg..

Dan maar zonder een achtergrond :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dan deze on-line scanner van Kaspersky eens laten runnen. Resultaat lezen we dan wel in volgend bericht.

Dat gaat lang duuren zo :P heb gedult.

Edit: kheb het gestopt omdat ie naar 2 en een half uur nog niet klaar was :D werd ongeduldig..

KASPERSKY ONLINE SCANNER 7 REPORT Friday, March 13, 2009

Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 3 (build 2600)

Kaspersky Online Scanner 7 version: 7.0.25.0

Program database last update: Friday, March 13, 2009 18:50:20

Records in database: 1897167

Scan settings Scan using the following database extended Scan archives yes Scan mail databases yes Scan area

My Computer A:\

C:\

D:\

E:\

F:\

G:\

H:\

I:\

J:\

K:\ Scan statistics Files scanned 129868 Threat name 2 Infected objects 3 Suspicious objects 0 Duration of the scan 02:33:50

File name Threat name Threats count C:\DRIVERS\DRV_VNC\TIGHTVNC-1.2.8-SETUP.EXE Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC-based.b 2 C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\npsaix.dll Infected: not-a-virus:WebToolbar.Win32.Zango.ae 1 The scan was stopped by the user.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het deel met de "threats" is het meest essentiële.

Ik schaam me kapot want dat zijn er redelijk veel

[b]File name[/b] [b]Threat name[/b] [b]Threats count

[/b]  C:\DRIVERS\DRV_VNC\TIGHTVNC-1.2.8-SETUP.EXE Infected: not-a-virus:RemoteAdmin.Win32.WinVNC-based.b 2 

C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\npsaix.dll Infected: not-a-virus:WebToolbar.Win32.Zango.ae 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\BitTorrent  Downloads\Playstation 2 Emulator v2.09.01 + Ps2 Bios\pcsx2.exe Infected: Trojan.Win32.Monder.gen 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\BitTorrent  Downloads\Playstation 2 Emulator v2.09.01 + Ps2 Bios\pcsx2.exe Infected: Trojan-Downloader.Win32.Zlob.tcp 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\BitTorrent  Downloads\Playstation 2 Emulator v2.09.01 + Ps2 Bios\pcsx2t.exe Infected: Trojan.Win32.Monder.gen 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\BitTorrent  Downloads\Playstation 2 Emulator v2.09.01 + Ps2 Bios\pcsx2t.exe Infected: Trojan-Downloader.Win32.Zlob.tcp 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn  documenten\Incomplete\T-3545425-empire earth.mpg Infected: Trojan-Downloader.WMA.GetCodec.c 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn  documenten\Incomplete\T-3545425-godlike deepforce.mp3 Infected: Trojan-Downloader.WMA.GetCodec.r 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn  documenten\jokeemon_setup.exe Infected: Virus.Win32.Sality.ac 2 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Mijn  muziek\godlike deepforce.mp3 Infected: Trojan-Downloader.WMA.GetCodec.c 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Mijn  muziek\Mp3muziek\darkness 200 °(1).mp3 Infected: Trojan-Downloader.WMA.GetCodec.c 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Mijn  ontvangen bestanden\ShopMaker.exe Infected: Hoax.Win32.Agent.eg 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Rs Private  server\Lemby's Isle\Lemby's Isle\tools\ShopMakerv1-Jaywalker\ShopMaker.exe Infected: Hoax.Win32.Agent.eg 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Rs Private  server\Skillscape\SSB 5.0 Ultimate\Server Coders\ShopMaker.exe Infected: Hoax.Win32.Agent.eg 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Rs Private  server\Skillscape\SSB 5.0 Ultimate\Server Coders.rar Infected: Hoax.Win32.Agent.eg 1 

D:\Documenten en settings\marco visser\Mijn documenten\Version  Cue\rs Tutorials\Zodiac's id & Tools List Pack 3.0\ShopMaker.exe Infected: Hoax.Win32.Agent.eg 1

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.