Ga naar inhoud

printer werkt niet


robi6

Aanbevolen berichten

hallo stegisoft, bijgaand 2 foto's van het apparaat.Ik heb nu in het venster formaat A4 geselecteerd, maar dan krijg ik weer de opdracjht: insert mem.card.

Waar je bedoelt met 'rechts onderaan 'begrijp ik niet. Ik heb de kabels even losgehad.

 

o, 1 bestand wil niet. 8 mb, te groot?Waarom is het andere dan maar 4,5 mb, wat doet die camera allemaal en waarom? nu is hij bezig ,met 'opslaan'. En wil niet verzenden. ??? hierboven lees ik in rood: vereist. Wat is vereist? en nu lukt her verzenden van 4,5 mb ook al niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er blijkt een onvoltooid scan-programma in de PC te ziitten van deze printer/ Toen ik dit ging voltooien, heb ik halverwege op accoord gedrukt, en toen zag ik opeens het woord betaling verschijnen. Mogelijk zit ik nu aan een abonnement vast, met allerlei dagelijkse updates en tips en meer rotzooi.. ik heb m snel uitgezet maar hij bleef zeuren. De stekker van d e PC eruit gehaald. Bij opstarten, overal nee op geantwoord. Ik moet misschien die printer maar terugbrengen en ergens een kopen met een Ned. gebruikisaanwijzing,een tje die priunt, zoals mijn vorige, die nu bij de Kringloop nagekeken wordt. of een verkoper die helpt. Zodat ik na 2 weken kan printen. Overigens, heeft hij 2 dagen geleden wel gewoon een printje gedraaiud.

Wat mij betreft, ik trek dit niet, dus sluit de vraag maar af,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.