Ga naar inhoud

Een volledige kolom "mailto" maken


derockere

Aanbevolen berichten

Quote

Als je het "Testje" opent en je klikt op een e-mail adres dan gaat er direct een nieuwe mail open die geadresseerd is aan degene waarop je hebt geklikt.

Bij mij gebeurd dit zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Grote Woef zei:

Bij mij gebeurd dit zonder problemen.

Het is ZO dat ik het graag zou willen hebben!!

Het "Testje" dat ik je heb geupload had ik toevallig nog ergens van vroeger op mijn PC staan.

Ik kan enkel niet ontdekken HOE die kolom is samengesteld en hoe ik dit in mijn excel bestand KAN realiseren.

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Haije zei:

de celopmaak van kolom E zorgt voor de truc, denk ik.

 

Die celopmaak is

letterkleur blauw

onderstreept aan

en in elke cel komt @ voor

 

Edit: waarschijnlijk doet alleen dat laatste al de "truc"

Ik weet niet wat je bedoeld hoor.

Het enige wat me interesseert is, hoe kan ik een ganse kolom zo inrichten, dat wanneer ik op een e-mail adres klik er dan een e-mail wordt geopend?

Liefst met enkele muisklikken.

aangepast door derockere
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kán een registerprobleem zijn of het kan te maken hebben met het e-mailprogramma dat je gebruikt.

Zie: https://ficility.net/tag/microsoft-fix-it-50388/  (dat gaat weliswaar over Outlook, maar het geldt ook voor Excel). Let op als je  MicrosoftEasyFix50388.msi wil downloaden. Op de in de vorige zin vermelde website niet op de groene downloadknop klikken want dat is een advertentie,  maar op de blauwe tekst "Microsoft Fix it 50388"(MS source).

Zie ook: https://www.msoutlook.info/question/242 .

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.