Ga naar inhoud

Pagina op IE openen niet meer.


Gert43

Aanbevolen berichten

Plotseling kan ik met Internet Explorere IE de pagina`s van wish en geek niet meer openen. Er komt alleen een balk bovenin maar verder geen beeld. Is dit op te lossen want het ligt aan IE via de google browser openen de site`s wel. Ja ik weet het ga dan via google  maar ik heb nu eenmaal veel favorieten in IE staan en die kun je overzetten maar IE Heeft mijn voorkeur.

Graag een tip hoe dit weer op te lossen.

B.V.D.

Gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Gert43 zei:

Moderator bedankt voor Uw reactie echter helaas. IE een reset gedaan maar geen succes. Het gaat in mijn geval om  de site`s van wish en geek die wel de laten zien dat ik ingelogd ben maar geen verdere afbeeldingen of meer laat zien.

Ik heb zitten testen op mijn pc, maar ik mis ook vele dingen met IE als ik deze sites gebruikt. Vaak is het niet anders dat je een andere browser ervoor moet gaan gebruiken.

Ook word IE expres met vele dingen niet meer ondersteun want Microsoft probeert iedereen naar Edge te krijgen.

Ik had het gisteren nog met een IP camera die ik alleen via Chrome kon benaderen, dan kan je twee dingen doen :

1. Net zolang zoeken totdat het gaat werken (als het lukt).

2. Een andere browser erbij gebruiken.

 

Ik heb hierdoor 4 soorten browser op mijn pc staan wat de één niet goed doet, doet de andere het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je kan kijken of flash up-to-date is: https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Vink wel het optione software uit, kijk ook of je Windows up-to-date is.

Internet Explorer starten zonder invoegtoepassingen kan je  nog proberen: https://www.pcleek.com/tips/tips-voor-browser/316-inter-explorer-zonder-invoegtoepassingen-starten

 

Hierna heb je alles getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.