Ga naar inhoud

website in verscheidene talen en website resposive maken


bastet

Aanbevolen berichten

Reeds lang heb ik een zelf gebouwde website met HTML-kit en PHP; een vriend die me hierbij wat hielp heeft hoegenaamd geen tijd meer en ik zoek dus iemand die me kan helpen met mijn website

 

de website is: www.mariposadans.be

 

ik ben benieuwd; mag ook tegen betaling als er iemand,  iemand weet die me hierbij kan helpen; mijn budget is erg beperkt want ben met pensioen.

ik kan me er mee amuseren, maar het zou nu toch wel wat gebruiksvriendelijker mogen en dat ken ik jammer genoeg niet voldoende

 

merciekes alvast en groetjes, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zou eens kijken naar Wordpress, Drupal of Joomla als CMS Systeem. Daarin zijn vaak gratis of goedkope templates te vinden die vaak naar eigen smaak aan te passen zijn. 

Deze systemen maken het beheer van teksten erg makkelijk met een database, welke je bij je hostingpartij vaak gewoon kunt aanmaken. 

 

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Wordpress i.v.m. ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Leroy, dank je maar jammer genoeg is zulk een programma niet meer bruikbaar omdat ik de site helemaal zelf heb opgebouwd en dan alles moet gaan wijzigen. ik had gehoopt op de kennis en kunde van de mensen hier.

het bericht dateert al van 25/2 en jij bent de 1ste die reageert; het lijkt me het beste als dit topic wordt afgesloten, want blijkbaar is er niemand die me hierbij kan helpen.

kan gebeuren zou ik zeggen :)

 

allemaal welbedankt alleszins en tot ne volgende keer, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.