Ga naar inhoud

Filmpje op USB stick ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb op You tube een paar filmpjes van Terschelling gezien , en die wil ik graag op een usb stick hebben .

Als ik er op,klik , en ik doe opslaan als , dan komt het in ,, mijn documenten ,, Maar als ik in mijn documenten dan op het filmpje klik komt er niets .

Wat moet ik anders doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bernard zei:

Ik heb op You tube een paar filmpjes van Terschelling gezien , en die wil ik graag op een usb stick hebben .

Laat die mooie filmpjes op YouTube staan, bewaar de links en kijk naar wens af en toe ernaar.

Dat scheelt ook in opslag / ruimte op uw computer.

 

Quote

Voor alle Google-producten (o.m. YouTube) bieden wij - om redenen van auteursrecht - geen bijstand bij vragen omtrent het downloaden of het gebruik van programma's die het downloaden van illegale content toelaten (o.m. alle types van YouTube-downloaders)

 

Bron: Forumregels PCH.

 

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.