Ga naar inhoud

Adwcleaner loopt vast bij poging verwijderen PUP


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,
Pc doet nu weer moeilijk het viel me op dat onder in taak balk dingen verdwenen.

5aa96fffc0a7a_ScreenHunter254.jpg.2b9cb6d6cc121f7f10210340c5de6ef8.jpg

 

Dacht toen van even scannen met malwarebytes deze vond niks toen gescant met Avast virusscanner maar die vond ook niks.

Toen Adwcleaner gedownload en laten draaien deze vond 2 dingen.

5aa970acc3809_ScreenHunter256.jpg.d4a21d6fb75759a4b5415853e94bfc9d.jpg

 

ik klikte op opruimen maar dan krijg ik een melding:

5aa970f53c5d8_ScreenHunter253.jpg.658a6e75a3e25e7b43e82b543f778731.jpg

 

Klik ik dan op OK dan krijg ik een venster die ik dan niet kan printscreen programma want is opeens weg ook in taak balk.

Er staat wel iets ik citeer: ***Caucht unhandled unknown exception terminating.

klik je dan op OK dan gaat het venstertje weg maar kan Adwcleaner afsluiten alleen via CTRL-ALT-DEL.

 

Zag op hier op de site hier over wat staan en had Esetscan gedaan deze vond ook 1 ding 

 

Ook viel me op dat de windows  update totaal niet actief is.

5aa972dee97d9_ScreenHunter258.jpg.75956c7db01efa2166b3540c360830b7.jpg

 

Zou iemand er naar willen kijken want na al dat gescan blijft het probleem.

 

 

AdwCleaner[S17].txt

Esetscan.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

We kunnen eens gaan kijken:

 

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Maak een map aan plaats daar de volgende map in: (een backup voor de zekerheid dat ZHP hem niet verwijderd).

GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren

 

Lees het volgende goed door:

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw 55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner.

Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
Klik op "Repareer".

Er verschijnt een nieuw venster met aan de rechter kant de knoppen, Map, Sleutel, Waarde, Browser, Taak, Bestand, Service, Data en ADS.

  • Klik op de knop Map en vink uit:

    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-04-26 tandarts stoepenmaheerd  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-05-04 medicijnen lijst  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-09-20  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-10-05 formulier  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-10-06 stad aanvraaginvalidekaart  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-11-22 uitruil fiscale ruimte woon-werkverkeer WSW  =>PUP.Optional.Multiplug
    GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren  =>PUP.Optional.Multiplug

Let op: Klik nu eerst op de knop "Valideren"!
Klik op de knop "Repareer" en wacht de reparatie geduldig af.
Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

was wel even moeilijk te begrijpen.

Maar ik had een nieuwe map gemaakt van test bewaren daar in had ik de map ff bewaren in gekopieerd.

toen op scannen gedrukt daar stond dan ff bewaren en test bewaren.

Maar daar stond niet:

 

EVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-04-26 tandarts stoepenmaheerd  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-05-04 medicijnen lijst  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-09-20  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-10-05 formulier  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-10-06 stad aanvraaginvalidekaart  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren\2017-11-22 uitruil fiscale ruimte woon-werkverkeer WSW  =>PUP.Optional.Multiplug
GEVONDEN map: D:\Henk\Desktop\FF bewaren  =>PUP.Optional.Multiplug 

 

Dus heb ik map ff bewaren uitgevinkt, valideren en repareren.

Dat was zo klaar en de map test bewaren was weg,

Hierbij het logje:

 

ZHPCleaner.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.