Ga naar inhoud

update lukt niet meer


MarcoPolo

Aanbevolen berichten

Inderdaad geen spoor van CBS. Dat kan ook niet als je er nooit in bent geslaagd sfc /scannow uit te voeren.

Toon eens wat er gebeurt als je sfc /scannow uitvoert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de vele hulp.

Volgens een lid van een ander forum is er maar 1 mogelijkheid meer en dat is herinstalleren vanaf usb stick.

Daar zelfs met hulp van de media creation tool dit evenmin lukte.

Die persoon begrijpt het ook niet dat er nà 18 januari 2018 blijkbaar géén problemen waren en plots nà die laatste update mijn systeem volledig in de soep draaide.

Zal die methode 2 wel eens proberen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, MarcoPolo zei:

Die persoon begrijpt het ook niet dat er nà 18 januari 2018 blijkbaar géén problemen waren en plots nà die laatste update mijn systeem volledig in de soep draaide.

Dat is een nieuw gegeven voor mij.

Waarom heeft die persoon je dan niet aangeraden om die update te verwijderen en nadien te verbergen i.p.v. een hele serie zaken te laten uitvoeren die niet konden uitgevoerd worden of die je nog verder van wal stuurden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de media creation tool wou ik de pc bijwerken, doch dit mislukt.

Heb nu gewerkt via USB en een volledig nieuwe installatie uitgevoerd.

Dit is nu oké, wel véél werk.

Heb nu ook terug automatische updates uitgeschakeld zoals in het verleden.

Is reeds gebeurd dat ik problemen had met een update en kon die dan verwijderen en verbergen.

Maar met die laatste update lukt dit niet...steeds die vervelende melding...verouderd systeem...

Was een héél vreemd gedoe...

Afin...zijn nu terug bezig op een propere Windows 10.

Nogmaals bedankt voor de grote hulp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.