Ga naar inhoud

Google Agenda Verjaardagen


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Gmail op PC en ik heb een aantal contactpersonen, waar soms zelfs de verjaardag is ingevuld naast GSM mail adres ...

 

Google Agenda gebruikt automatisch deze ingevulde verjaardagen en neemt die op in de kalender. Het is niet mogelijk om die daar te wissen of te verwijderen in die kalender, dit kan enkel in Contactpersonen van Gmail.

 

Dit werkt zeer goed, als ik een verjaardag toevoeg bij een contactpersoon verschijnt die onmiddellijk in de kalender, als ik een verjaardag wis bij een contactpersoon is die ook weg in de kalender.

 

Op smartphone gebruik ik een app voor weergave van dezelfde Google Agenda, en die geeft normaal hetzelfde weer als op PC.

 

Als ik nu een verjaardag wis in Contactpersonen dan is die wel verdwenen in Google Agenda op PC maar die blijft staan op smartphone in dezelfde kalender. Ik heb op smartphone Contactpersonen apart staan en daar is alles ook in orde, identiek aan PC.

 

Wat is er nu verkeerd en hoe los ik dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.