Ga naar inhoud

Kalender kleur weekend gaat niet autom


vuberke

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, alpha zei:

Haye,

de 5 'blokken' op een blad kun je ook tezamen selecteren door de ctrl-toets ingedrukt te houden (maar dat weet jij wel denk ik). Als je dat doet, hoef je voor 1 blad de vw. opmaak maar 1 keer in te stellen.

Inderdaad, dat wist ik wel. Maar wellicht is het voor TS eenvoudiger als het per blok gaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@vuberke,

Als je elders dezelfde vraag plaatst, dan wordt je geacht daarvan mededeling te doen op het forum waar je je vraag eerder plaatste, zodat mensen die je vraag proberen te beantwoorden geen nodeloos werk doen. Dat is gewoon "een regel die in het maatschappelijk verkeer betaamt" (= een algemene regel van fatsoen) die iedereen wordt geacht te kennen (bedenk hoe je het zelf zou vinden als je lang aan een antwoord op een vraag zou hebben gewerkt, als je er nadien achter komt dat dezelfde vragensteller de vraag ook elders heeft geplaatst en als die daar is beantwoord).
Dit forum zegt hierover in zijn forumregels (citaat):

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen. (einde citaat).

Voor de duidelijkheid: bovenstaande schrijf ik op eigen titel, want ik ben hier geen moderator en ben niet bij de organisatie van dit forum betrokken.

 

Om terug te komen op je vraag hier: als je de nodige tijd had genomen en goed had bestudeerd wat in dit topic als reactie op je vraag is geschreven, dan had je zelf je probleem verder kunnen oplossen (de aanwijzingen waren duidelijk, je hoefde bijna alleen maar te kopiëren). Onthoud: Excel leer je niet door klakkeloos oplossingen van anderen te kopiëren, maar door er zelf langdurig mee bezig te zijn. Die tijd moet je ervoor nemen.

De website "gratiscursus.be" is inderdaad niet meer bereikbaar, de reden weet ik niet.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Alpha,

 

Misschien is je reactie terecht,en is zeker niet mijn bedoeling om de mensen voor het hoofd te stoten.

Ik probeer zeker zelf te zoeken ook,heb zelfs al 2 boeken gekocht met voorbeelden en oefeningen.

Dus ik probeer zelf ook om beetje mijn best te doen.

Spijtig genoeg heb ik zelf niet veel tijd,ben s'avonds veel bezig in de bouw van mijn dochter,en dan schiet er niet veel tijd meer over om nog uren voor de pc te zitten.

Toch bedankt dat je me al goed hebt geholpen.:top:

 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.