Ga naar inhoud

Grafische kaart vervangen


giwaf

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Gisteren is mijn Grafische kaart gesneuveld. Nu wil ik deze vervangen, Maar door de welke?

PCI EXPRESS 2.0 of 3.0

Hoe kan ik dit zien?

 

Moederbord: MEDION MSI MS-7800

Bij PCI slot staat PCIEX16_1 en kapotte kaart is een AMD MS-V253B

 

Hebben jullie enig idee of door welke kaart ik deze kan vervangen?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te weten welke videokaart je kan hebben zou je eigenlijk ook moeten zeggen voor wat je wilt gebruiken.

Bovendien zou ik de wattage van uw voeding moeten weten want Medion meet hun voeding heel juist.

Deze videokaart (klik) is goedkoop en toch prima voor alle gebruik doch niet voor zware games en bovendien is een voeding van 300 watt voldoende wat meestal ook zo is bij Medion doch je kan een hoger wattage hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de pc eigenlijk enkel voor de standaard dingen emailen, internetten... . de dochter des huises speelt wel eens een spelletje maar geen zware spelletjes.

Voeding is een 350W voeding.

 

Kan ik ook zomaar het geheugen eruit halen en vervangen door 2x 4Gb of 2x 8Gb. Nu zit er 4Gb in (2x 2Gb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan vinden kan je maximaal 16 GB over 2 banken aan.

2 X 8 GB is volledig nutteloos in uw geval want dat zou je al heel zware dingen moeten doen en bovendien is uw processor ook niet van de zware kant.

Je mag een ding niet vergeten:

Uw huidige videokaart heeft geen eigen geheugen en dus moet deze ook van uw gewone geheugen gebruik maken.

Dat zal anders zijn met de nieuwe videokaart.

Ik zou eerst videokaart kopen en dan bekijken of het nog nodig is om 2 x 4 Gb te plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.