Ga naar inhoud

spam definitief verwijderen ik verwijder het door op het vierkantje


Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk dat je het nu al vraagt, op voorhand.

4 minuten geleden, bernard zei:

Maar hoe moet ik werken als ik een spam mail krijg die ik NIET durf/kan openen  ?

Gewoon Shift-delete en ie is weg. (ken je die toetscombinatie?)

 

Bijkomende vraag: en wat met spammail die dikwijls terugkomt?

Dan kan je die

     ofwel in je mailprogramma een 'regel' geven en bv de afzender (*) gaan blokkeren en alles van die bepaalde afzender al direct in je spammap laten komen

     ofwel op je mailprovider in Webmail een regel gaan aanmaken zodat hij zelfs niet meer naar jou wordt doorgestuurd, maar bv gewoon direct verwijderd.

 

Let op met die regels: stel dat je (in jouw eerste geval) 1dayflay zou aangeven als spam die verwijderd mag worden èn je later toch een bestelling zou doen bij 1dayflay, dan krijg je van hen geen mails meer aan hé !

 

(*) als het steeds dezelfde is natuurlijk - als het altijd dezelfde mail is met (zogezegd) een andere afzender, dan liggen de zaken anders en moet je met regels op basis van woorden in de titel of tekst gaan werken, of gaan werken met wildcards in het blokken van het mailadres van die afzender(s) - Moest het zo zijn, vertel het dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shift-delete gebruik ik een enkele keer als de boel vast loopt .

Maar dus ook om om een spam mal definitief te verwijderen ?

In het vierkantje klikken en dan Shift -delete ?

Begrijp ik het goed , dat Google de mails beoordeelt of het spam is of niet ?

Het gaat mij er om , als Google dus zegt dat het spam is , dan moet ik dit NIET openen ?

Dan zeg je dat ik mijn mailprogramma een regel kan geven , hoe doe ik dit .

 

Zo zie je maar weer , dat als  jullie onderling nog even door discuseren , komt er toch nog weer van alles los .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.