Ga naar inhoud

Unieke waarden in een rij optellen


Jamjo

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, Jamjo zei:

De formule van Alpha geeft nog steeds verkeerde resultaten

Als je de invoer correct hebt gedaan en lang genoeg hebt gewacht (want in Google SpreadSheets kan het even duren voor de invoer wordt geaccepteerd), dan kan de oorzaak alleen nog een typfout zijn (=SUMPRODUCT gebruikt i.p.v. =SOMPRODUCT misschien?).

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2018 om 08:03, alpha zei:

Als je de invoer correct hebt gedaan en lang genoeg hebt gewacht (want in Google SpreadSheets kan het even duren voor de invoer wordt geaccepteerd), dan kan de oorzaak alleen nog een typfout zijn (=SUMPRODUCT gebruikt i.p.v. =SOMPRODUCT misschien?).

Ik heb de formule wel goed ingevuld maar in de bereikenreeks had ik een type foutje gemaakt en het werkt nu wel in SpreadSheets ook moet ik hier CMD+Shift+Enter gebruiken (MACOS)

DE formule ziet er dan als volgt uit:   =ArrayFormula(SOMPRODUCT(--(INTERVAL(BT1154:CC1154;BT1154:CC1154)>0)))   (Het bereik is anders als in het voorbeeldbestandje)

Een vraagje nog, is dit ook toe te passen op een reeks van data met een format als dit:  30-04-2018  ?

Alvast bedankt voor alle moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.