Ga naar inhoud

laptop aansluiten tweede monitor


Aanbevolen berichten

Goede middag,

Om mijn LG Flatron W2600HP een tweede leven te geven, zoek ik de beste manier om deze aan te sluiten op mijn Toshiba portege laptop.

Ik heb het geprobeerd met een kabel.... Upstream USB poort van LG naar USB van de Toshiba. Laptop ziet echter LG niet als een tweede optie.

Geeft ook geen melding als ik de kabel in de USB poort van de laptop doe.

Op de laptop zit ook een HDMI en een RGB uitgang. Welke optie zou de beste zijn....en zijn er ook kabels voor te koop ?

Dank voor een goed advies.

 

Groetjes

Henk..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

usb dient helemaal niet voor Beeldscherm aan te sluiten.

Daarvoor moet je VGA of HDMI of Mini DisplayPort en nog andere hebben op uw laptop dat overeenkomst met die van de beeldscherm.

Er zijn verschillende kabels op de markt naar gelang uw mogelijkheid om HDMI naar bijvoorbeeld DVI om te zetten.

Maar je moet wel beseffen dat uw beeldscherm erg veel elektriciteit verbruikt terwijl dat tegenwoordig pak minder verbruikt.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor het bericht, heb inmiddels een RGB kabeltje gekocht en de laptop aangesloten.

Op zich werkt het nu wel....alleen jammer dat ik als ik de laptop aansluit op de monitor.....de DVI-D kabel waarmee mijn PC is aangesloten op de monitor eruit moet trekken, want anders doet hij het niet . Blijkbaar wil de monitor maar één kabel tegelijkertijd aangesloten hebben.

Ga maandag nog even proberen bij LG informatie op te vragen.

Ook nog even uitvogelen of DVI-D een beter beeld geeft en er bijv een HDMI-.... DVI-D aansluiting ( kabel) is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.