Ga naar inhoud

Opstart verbazing


Ronaldus68

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, AsjePc zei:

Geweldig! Wil je even je computer opnieuw opstarten, en dan kijken hoe het gaat?

 

Ik heb een systeemherstel uitgevoerd en nu gaat het prima.Ik heb ook een delfix uitgevoerd.Onbegrijpelijk,het was net stroop.Nu is alles weer oke.Ik heb een printer geinstalleerd van canon en epson verwijderd.Dat ontketende rare reacties.Al mijn bestanden werden er uitgegooid van die printer. enopnieuw geinstalleerd via de website,dus niet via het bijgeleverde cd je.En nou gaat alles goed.Voor hoelang ik weet het niet rare ervaring.Maar bedankt voor je aandacht en tips. Gr Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu alles weer normaal lijkt te lopen blijft de vraag waarom checkdisk actief werd.

de quickscan van hdtune is inderdaad een quick scan. de normale scan duurt langer en is (veel) grondiger.

ik raad je aan toch voor alle zekerheid de normale scan van hd tune een keer te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.