Ga naar inhoud

Opstartprobleem na update.


Mr Red

Aanbevolen berichten

Even update posten. 

 

Heb de pc binnen gedaan voor herstelling, bleek dat er meer aan de hand was dan enkel de update die vast liep. Ook de harde schijf bleek stuk te zijn. Er ontbraken een paar belangrijke opstart bestanden waardoor alles vast liep.

 

Conclusie, nieuwe Windows en harde schijf zou moeten besteld worden wat waarschijnlijk een prijskaartje van rond de 200€ zou worden...  Gelukkig is de laptop nog in garantie en doen ze bij media markt niet moeilijk om deze te vervangen.

 

De foto's en andere bestanden die er op stonden zijn we wel kwijt... 

Dus gelijk ook eens kijken voor een externe harde schijf om vaker een back up te kunnen doen. 

 

Zo , dank aan droske voor de hulp en dan mag dit topic afgesloten worden van mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor je feedback. :top:

 

3 uren geleden, Mr Red zei:

Heb de pc binnen gedaan voor herstelling, bleek dat er meer aan de hand was dan enkel de update die vast liep. Ook de harde schijf bleek stuk te zijn. Er ontbraken een paar belangrijke opstart bestanden waardoor alles vast liep.

Ik vermoedde dat er iets mis was met de harde schijf. Vandaar mijn advies om met een Windows 7 live CD (usb) op te starten. Moest dat gelukt zijn dan hadden we een aantal tools achter de hand om iets te onderzoeken en zo mogelijk je data te back-uppen. Helaas...

 

3 uren geleden, Mr Red zei:

Conclusie, nieuwe Windows en harde schijf zou moeten besteld worden wat waarschijnlijk een prijskaartje van rond de 200€ zou worden...  Gelukkig is de laptop nog in garantie en doen ze bij media markt niet moeilijk om deze te vervangen.

Een nieuwe Windows hoeft er niet besteld te worden, wel een nieuwe harde schijf. Wat een geluk dat het nog onder garantie kan hersteld worden.

 

En ja, in de toekomst best regelmatig back-ups maken. Je hebt er het belang nu van kunnen ervaren.

Jammer van de verloren data.

 

Als je het goed vindt dan sluit ik dit onderwerp nog niet af. Zo kun je ons nadat de herstelling is uitgevoerd nog even vertellen hoe tevreden je bent van de herstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2018 om 19:47, droske zei:

Een nieuwe Windows hoeft er niet besteld te worden, wel een nieuwe harde schijf.

 

Dus de Windows zou nog gerecupereerd kunnen worden dan ?

 

Op de hersteldienst beweerde ze dat niet kon.. . ik  vond dit nogal vreemd.

 

 

De laptop wordt dit weekend binnen gebracht bij media markt. Hopelijk doen ze niet moeilijk... ik zal later nog een update posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Even een update posten zoals beloofd.

 

Laptop bij media markt binnen gebracht,  en 8dagen later bericht gekregen dat ik er mocht om komen. Deze was dus nog in garantie en werd gratis gemaakt.

 

Wat ze er exact aan gedaan hebben weet ik niet... maar de pc starten weer op zoals nieuw.

 

Dus bij deze... altijd eerst kijken of je toestel nog in garantie is voor je het binnen brengt voor herstelling en meer dan 100€ kosten kou aangerekend krijgen.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mr Red zei:

Wat ze er exact aan gedaan hebben weet ik niet...

Daar moet je altijd naar vragen, hoewel ze kunnen zeggen wat ze willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.