Ga naar inhoud

Probleemoplossing voor beveiligingsprossecor


CorneelB

Aanbevolen berichten

Bij "acties worden aanbevolen" staat er bij Apparatenbeveiliging een "!". Dan bij "Probleemoplossing voor beveiliginsprossesor" geef hij namen en online links waar je kan kiezen wat je nodig hebt. Maar weet niet wat ik moet kiezen en doen. Ik ben bang om iets verkeerd te doen. Hopelijk kan men mij hier helpen om dit probleem op te lossen.

 

Alvast bedankt voor de moeite,

 

Cor

beveiliging1.PNG

beveiliging2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien zou je bij update in orde moeten geweest zijn.

TPM is niet zo lang geleden toevallig ontdekt want men kon via de processor chips binnen dringen in de computer en daarom de update.

Download eerst bij de fabrikant waar je uw computer vandaan komt en zoek daar driver Chipset

Chipset zorgt dat alles goed werkt op uw computer zoals usb enz.

Eerst uw pc update als je dat niet automatisch is ingesteld.

Als je chipset verwijdert had moet de TPM eerst wissen en daarna chipset driver installeren zoals vermeld op deze pagina (klik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ CorneelB,

 

Vorig jaar had je een vraag gesteld, je kreeg 2 reacties & je reageert niet terug.

 

Als iemand een antwoord geeft op jouw vraag, reageer dan even kort om te zeggen of het nuttig was.
Het leven op een computerforum komt van twee kanten, de topicstarter en de helper(s).
De helpers op computerfora zijn vrijwilligers, die hun vrije tijd insteken met hart en ziel om mede computergebruikers te helpen.


Een beetje respect is niet te veel gevraagd.

Wat voor zin heeft het om een vraag te stellen en dan niets meer van je laten horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij "acties worden aanbevolen" staat er bij Apparatenbeveiliging een "!". Dan bij "Probleemoplossing voor beveiliginsprossesor" geef hij namen en online links waar je kan kiezen wat je nodig hebt. Maar weet niet wat ik moet kiezen en doen. Ik ben bang om iets verkeerd te doen. Hopelijk kan men mij hier helpen om dit probleem op te lossen. Dit maal zal ik regelmatig komen kijken naar de reacties. Ik dacht dat ik deze in mijn mailbox kreeg. een misverstand van mij.

 

Alvast bedankt voor de moeite,

 

Cor

Apparatenbeveiliging1.PNG

Apparatenbeveiliging2.PNG

Apparatenbeveiliging3.PNG

 

@CorneelB

Met deze post was je een nieuw onderwerp gestart over hetzelfde probleem. Niet meer doen hé!

Ik heb dit nu hier toegevoegd.

Gr. droske

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.