Ga naar inhoud

Harde schijf verdwenen


Jive1

Aanbevolen berichten

Goeie morgen!

Na het uitvoeren van een hele reels testen ( zie Topic 'Vreemde beveiligingswaarschuwing' ), vind ik plots één harde schijf niet meer op mijn Win 10 PC.

Hoe kan ik die terug oproepen en verdergebruiken?

Groeten

Jive1 - Belgium

 

('k maakte een linkje van je vorig topic - dit is makkelijker als anderen naar je topic-dààr willen gaan)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele vragen die bij me opkomen:

 

- zie je ze nog in schijfbeheer? Zo ja: heeft ze een schijfletter?

- (indien neen op vorige vraag:) zie je ze nog in de bios?

 

Eventueel: bekijk ze even met Minitool Partition Wizard en kijk even wat die ervan zegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Passer,

 Goeie morgen!

 

Nee, ik zie mijn momenteel ontbrekende drive F niet in schijfbeheer

Vermits ik deze pc nog niet zo lang gebruik, en nog nooit in BIOS ben gaan kijken, weet ik momenteel niet hoe ik daar moet in geraken. Met F2 of F11 geraak ik er niet in, en er staat ook niet anders aangegeven bij het opstaren om in BIOS te gaan... Ik kan alleen in een scherm komen dat UEFI data toont, maar wat ik daar ook doe, ik zie geen aanduidingen die voor mij duidelijk zouden aangeven hoeveel en welke harde schijven in mijn pc zitten, laat staan dus dat ik de F:-drive zou kunnen identificeren ( mijn systeem is met een moederbord ASRock UEFI )

 

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem Jive1 - als het maar opgelost is. 'k Hoop dat het niet terugkomt (nu ja, dan vertel je het maar toch?)

 

Was het een externe? Want het blijft eigenaardig - tenzij het aan de verbindingen (kabels) zou gelegen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.