Ga naar inhoud

long running script


Aanbevolen berichten

Je zegt niet welke browser en Windows je hebt.

Als je internet Explorer gebruikt dan zo doen:

configuratiescherm / internetoptie / tab geavanceerd en onderaan op Opnieuw instellen klikken

 

Mogelijk moet je ook naar add-ins kijken of daar geen programma dat de oorzaak is. (is zo voor alle browser)

 

Indien nog niet in orde dan onderstaande doen:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, stegisoft zei:

Je zegt niet welke browser en Windows je hebt.

Als je internet Explorer gebruikt dan zo doen:

configuratiescherm / internetoptie / tab geavanceerd en onderaan op Opnieuw instellen klikken

 

Mogelijk moet je ook naar add-ins kijken of daar geen programma dat de oorzaak is. (is zo voor alle browser)

 

Indien nog niet in orde dan onderstaande doen:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

beste, ik heb internet explorer 11 dacht ik, windows 7, en malwarebytes heb ik paar keer gedaan maar zonder positief resultaat,ik dacht dat men hier alles kon zien van mijn pc omdat ik eens een special actie heb moeten doen, waardoor alle gegevens te zien waren,maar ik weet niet meer hoe het noemde,in elk geval , bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, joskeshake zei:

beste, ik heb internet explorer 11 dacht ik, windows 7, en malwarebytes heb ik paar keer gedaan maar zonder positief resultaat,ik dacht dat men hier alles kon zien van mijn pc omdat ik eens een special actie heb moeten doen, waardoor alle gegevens te zien waren,maar ik weet niet meer hoe het noemde,in elk geval , bedankt

oeps , is precies een andere malwarebytes, maar hier is de logfileAdwCleaner[C01].txt, hopelijk heb ik dit goed gedaan ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.