Ga naar inhoud

Excel eigenschappen aanpassen


rth741

Aanbevolen berichten

Als je slechts 1 keer namen moet hernoemen, dan kun je dat net zo goed handmatig doen, maar zodra je het meerdere keren moet doen, behaal je met de macro veel tijdwinst. Met de macro 330 bestandsnamen hernoemen duurt slechts 3 seconden.

Welke andere benaming(en) zie je in de zipfile?

 

Ik doe een nieuwe poging met het versturen van de files; zie de bijlage.

Laat aub even weten of het nu wel in orde is.

 

Radars Europe.7z

Link naar reactie
Delen op andere sites

7z bestanden zijn wel toegelaten.

Of er een beperking staat op de grootte van de bestanden weet ik niet maar ik heb onlangs een bestand van 6MB toegevoegd zonder problemen.

 

Het bestand uit dit bericht van alpha is slechts 2,7 MB groot.

Ik kan het zonder problemen downloaden en openen.

De bestanden met de nieuwe benaming kan ik ook openen en de inhoud wordt correct weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kweezie wabbit,

je hebt gelijk.

Ik heb na de melding van rth741 de twee zipbestanden die ik hier geplaatst had, terug gedownload en toen gezien dat de inhoud ervan nog compleet was. Sorry, als mijn vorig bericht tot misverstanden heeft geleid.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ,ik kan nog altijd niet werken met  of deze macro toepassen .  alpha heeft dit voor mijn excel bestanden een keer gedaan .,maar ik moet dit toch leren ,want ik zou deze macro minstens een keer per maand willen toepassen .Ik had graag een video gehad met een voorbeeld van deze toepassing .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.