Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

ShadyAngel

Doorverwijzing

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier past maar deze leek me de meest duidelijke.

In verband met dit topic 

Afmetingen koelers (fans) bepalen

Door ShadyAngel, 17 augustus in Hardware algemeen

In de antwoorden op mijn vraag verwijst iEscape mij door naar de forumregels. Wat doe ik verkeerd om doorverwezen te worden naar de forumregels? Graag enig verduidelijking in verband met toekomstige vragen.

Ik stel mijn vragen op 2 forums omdat ik dan eerder een antwoord zal krijgen dan wanneer ik op één forum gok. Dit geeft in mijn ogen ook de mogelijkheid om de verschillende mogelijkheden te vergelijken. Het gebeurt ook meer dan eens als er gewoon geen enkel antwoord komt daarom dus.

Ik respecteer alle forum medewerkers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Het gaat meer bepaald om deze passage in de forumregels:

Op 6/7/2006 om 00:00, karel zei:

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Je stelde de vraag ook op een ander forum en daar werd je al geholpen.

Daarom werd je vraag hier afgesloten.

Kwestie van geen dubbel werk te doen.

Niks op tegen dat je een vraag op meerdere forums stelt, maar vermeldt dat dan en voeg eventueel een link bij naar het ander forum.

Zie ook het onderschrift van SoftAid op het ander forum.

Wegens veelvuldig melden van dubbelposten, het posten op verschillende help-fora van dezelfde vraag, zijn de gedragsregels op dit forum aangepast. Dubbelposten dient in de toekomst op voorhand gemeld te worden, met een melding en een link naar het topic op de andere site. De helpers wensen een weinig respect voor de inspanningen die ze doen om mensen te helpen. Je doet jezelf ook een plezier. Door je dubbelposten te melden wordt je vraag op meerdere fora beantwoord.

PS: zelfde verhaal voor je topic over de luchtstroom van de fans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.