Ga naar inhoud

Geen permissie meer in hardeschijf


JJ

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden kreeg ik een popup dat mijn prullenbak corupt was. Dit is the fixen door de $bin te verwijderen en opnieuw op te starten. Alleen tot mijn verbasing had ik nergens meer rechten voor om in mijn harde schijf iets aantepassen. Dit probeerde ik te verhelpen door in de security tab rechten te  geven aan mijzelf, dit lukte niet ook niet in advanced security. Ik dacht dat dit misschien kwam door een virus of malware na 2 volledige scans bleek niks aparts te vinden te zijn.

 

Ik heb met behulp van een andere computer zo gekregen dat ik nu met de originele computer de $bin kon verwijderen en die is nu ook niet meer corrupt. Het probleem wat ik nu heb is dat ik niks meer kan downloaden of updaten ook niet met ander software (bijv. Steam of Gajin).

 

Dit is natuurlijk zeer vervelend en vroeg mij af of iemand weet hoe ik weer permissie kan geven aan alles zodat ik weer iets kan downloaden of updaten.

 

Met mijn SSD kan ik nog alles downloaden en doen zoals het normaal zou kunnen het ligt alleen aan mijn Hardeschijf.

 

Met voorspoed bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

 

59 minuten geleden, JJ zei:

Ik heb met behulp van een andere computer zo gekregen dat ik nu met de originele computer de $bin kon verwijderen

Leg ons een uit wat je precies gedaan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, JJ zei:

Niks gedaan, ik deed hem erin en een deel deed het weer.

Waarom zeg je dan... ?

 

21 uren geleden, JJ zei:

Ik heb met behulp van een andere computer zo gekregen dat ik nu met de originele computer de $bin kon verwijderen

Erg tegenstrijdig, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er zelf ook niet veel van wel kreeg ik vandaag een pop up dat " De editor voor toegangsbeheer kan niet worden geopend. Kan RPC niet uitvoeren.". Het klinkt tegenstrijdig maar het eenige wat was verandert is dat ik de $bin kon verwijderen en dit gebeurde na dat ik het even in een andere computer had gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, JJ zei:

Het is het eenigste account

Dat is op zich al niet aangewezen. Je zorgt er best altijd voor dat je over een reserve account met administrator rechten beschikt zodat je ook op je pc kunt inloggen indien het profiel van je werk-account zou beschadigd raken. Probeer eens een tweede account aan te maken. Dat doe je zo:  https://www.coolblue.be/nl/advies/lokaal-account-aanmaken-windows-10.html

 

15 minuten geleden, JJ zei:

en de harde schijf is nooit eerder op een ander pc aangesloten.

Hola, het gaat hier blijkbaar niet om de interne harde schijf van je pc maar om een externe harde schijf. Graag duidelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, JJ zei:

is een interne heb hem eruit gehaald en daar op aangesloten met behulp van hardeschijf dock,

Dan wordt die in deze situatie als een externe schijf beschouwd. Gelieve in het vervolg duidelijkere info te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.