Ga naar inhoud

Uitschakelen Windows Firewall


elvee

Aanbevolen berichten

Ik heb BullGuard Internet Security gedownload, en stel vast dat zowel Windows Firewall als BullGuard Firewall zijn ingeschakeld, wat conflicten kan geven.

Ik heb geprobeerd Windows Firewall uit te schakelen, maar dat lukt niet.  Graag hulp a.u.b.

Ik werk met Windows 8.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstarten helpt niet.  De opgegeven link is in het Engels, wat de zaak bemoeilijkt, want ik ben senior en niet zo bedreven met computerproblemen.  Het is ook voor Windows 7 i.p.v. 8.1

Is misschien ook de oplossing om BullGuard terug te verwijderen, dan Windows Firewall uitschakelen en dan BullGuard terug te installeren ?

aangepast door elvee
bijkomende tekst
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, elvee zei:

Ondertussen heeft BullGuard mij laten weten dat hun firewall compatibel is met die van Windows, en dat beide tegelijkertijd moeten draaien.

Ik denk dus dat mijn probleem is opgelost.  Bedankt voor de gedane moeite.

Jammer dat ze zoveel tegen strijdige verhalen zijn, maar als zij het zeggen is het zeker goed (zij zijn de makers).

 

Dan doen we hier een :locked2:

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.