Ga naar inhoud

Windows 10 BU maken .


pol55

Aanbevolen berichten

Ivm de door jou aangehaalde tekst: hoe ik het doe:

 

Mijn systeemschijf laat ik wekelijks backuppen - 't is wel een ssd-schijf met alleen Windows en eigen progs op - door EaseUS - dit duurt een 20/25 minuten.

Ik heb de truuk van die backup in gang te zetten op een ogenblik dat ik de computer voor een tijdje verlaat en gebruik de optie dat hij de computer uitschakelt eenmaal de backup voltooid is.

Zo moet ik dus niet wachten en verlies er geen tijd mee.

Trouwens: zelfs tijdens het maken van een backup kan ik mijn systeem gewoon blijven gebruiken. Waarom de poster 'moet wachten' is me niet direct duidelijk.

 

Voor mijn data gebruik ik synckback free: via een snelkoppeling op mijn bureaublad zet ik het in gang, het werkt op de achtergrond, dus wachten moet ik hier ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik vaststel is dat men WEL de nodige tijd besteedt om bv. te leren werken met Facebook, Twitter, Skype, enz.

Back-uppen is niet zo plezant, vandaar dat men er de moeite niet voor doet om zich de daarvoor vereiste software eigen te maken. Een crash overkomt toch alleen maar een ander hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.