Ga naar inhoud

Spam adressen uit Outlook naar telenet webmail


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Ik krijg nogal tamelijk veel bucht binnen op mijn telenet mail adres. Nu is het zelfs zo dat ik dikwijls dezelfde mail, maar door een lichtelijk ander mailadres aankrijg. Ik ben ondertussen al miljonair geworden door de vele kortingbons en Smartphones die ik gewonnen heb. Momenteel haal ik mijn post binnen via Outlook 2013, maar ook de adressen die ik geblokkeerd heb komen binnen, weliswaar in de "Ongewenste e-mails map".

 

Ik krijg dus regelmatig spam binnen van telkens een ander mail adres, zal hier eens enkele fictieve voorbeelden geven:

Onderwerp: "Verzilver uw bon"

Afzender: idioot1@ikke2.be of idioot1@ikke3.be, ...

 

Ik zou dus liefst alle spam willen blokkeren dewelke ik krijg. Als de spam echter al wordt tegengehouden bij telenet webmail moet ze niet meer binnenkomen bij Outlook 2013 wat mijn mails natuurlijk overzichtelijker kan maken. Ik heb dus twee vragen:

 

1. Kan ik op de een of andere manier de adressen die ik reeds geblokkeerd heb in Outlook importeren in telenet webmail, zodat ze zelfs niet meer bij mijn outlook binnenkomen?

2. Is er een manier om mails met dezelfde inhoud, zelfs als het een andere afzender is te blokkeren?

 

Alvast hartelijk bedankt

 

Groetjes

 

Stylus3530

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat je overal uw mailadres achterlaat.

Een goede raad dat ik kan geven: geef nooit uw echte emailadres tenzij je dat echt nodig hebt voor bijvoorbeeld aankoop.

Bij Telenet kan je meerdere mailadres namen nemen.

Maak een voor "ik moet mailadres geven" een nieuwe mailadres dat je later weer kan veranderen door een ander mailadres.

Een goed oplossing is gewoon een nieuw proper mailadres voor echte doelen en weggooi mailadres.

 

Je moet wel bij Telenet antispam aanzetten.

Zelf heb ik ook Telenet mailadres maar ik heb zelden zulke dingen.

Nooit of nooit zulke mails lezen maar meteen weggooien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.